fbpx

callasmilesuite

054-286-2229

הגליל 7064, נצרת

תכירו את צוות המרפאה שלנו

במרפאה היוקרתית שלנו אתם הולכים לחוות הרגשה מיוחדת של בית מלון חמש כוכבים . העיצוב של המקום יתן לכם ויבים וניסיון חדש של חוויתם במרפאת שיניים אחרת . תחילה עם צוות הדלפק הידידותי שלנו עם חדר המתנה הלוקס והיחודי עד צוות הרפואי המקסים .
הסויטה שלנו הינה אחד מהרבה סיבות למה שהמטופלים בוחרים בנו .

 

עם 13+ שנות ניסיון קליני משולב בין ארבעת רופאי השיניים המסורים שלנו כאן ב-Calla Smile Suite למטופלים שלנו תמיד תהיה גישה למיומנות הקלינית המצטיינת שהם ראויים לה. לכל מומחה יש מערך מיומנויות ייחודי והשכלה מתקדמת תוך שהוא חולק את אותה תשוקה מאוחדת לשירות לקוחות מעולה. בין אם אתם מחפשים את המהפך הקוסמטי המהמם של חלומותיכם או מקווה להשיג שיניים ישרות ואחידות יותר באמצעות EON Clear Aligner, הם מצפים להציג בפניכם סביבת טיפול מפנקת ושיתופית שהיא ייחודית להפליא.

ד''ר איאד חסן

דוקטור איאד חסן הוא בוגר הפקולטה לרפואת שיניים CAROL DA VILLA  היוקרתית משנת 2007 ומהראשונים בארץ אשר קיבלו הסמכה בתכנון החיוך DIGITAL SMILE DESIGN, שיטה המאפשרת הדמיה ממוחשבת כיצד יראה הפה בסוף התהליך. הוא גם בעל ניסיון רב שנים בתחום ציפויי חרסינה  Smile makeover- מהפך שלם לחיוך מושלם. כאמור, ד”ר חסן הינו בעל ניסיון עשיר בתחום רפואת השיניים הדיגיטלית, הוא מהחלוצים הראשונים שרכשו את מערכת CEREC –  ובנוסף בעל מרפאת שיניים שעובדת בשיטת DENTAL PHOTOGRAPHY.

ד”ר חסן מאמין ששליחותו כרופא שיניים בתחום השיקום ושחזור הפה הוא כשליחותו של אדריכל המתכנן ומבצע בפועל הליך חשוב ואומנותי שישפיע לטובה לעוד שנים רבות קדימה. ולכן כדי לעשות את עבודתו נאמנה הוא מצויד בידע, ההכשרה, המכשור והטכנולוגיה הכי מדויקים שיש.

דוקטור חסן הוא לא רק רופא אלא גם מרצה בתחום וזוכה להכרה רבה. מאחוריו מחקרים ומאמרים רבים פרי עטו בארץ ובעולם. הוא גם מוזמן להעביר קורסים והרצאות בנושא סריקות אינטראורליות וחריטה במעבדת המרפאה.

הוא מבצע הלבנות והבהרות שיניים, OFFICE BLEACHING, מאז 2008 עם תוצאות מידיות ותיעוד ברמה הגבוהה ביותר בארץ.
בין היתר הוא שותף בכיר בחברה העולמית FGM DENTAL PRODUCTS.

ד''ר אמיר תותרי

כירורג פה ולסת- ד''ר אמיר תותרי

ד”ר אמיר תותרי הינו רופא שיניים מומחה לכירורגית פה ולסתות.
רופא בכיר במחלקה לכירורגית פה ולסתות וביחידה לכירורגיה פולשנית זעירה בתחום הפנים והלסתות במרכז הרפואי לגליל. בוגר תכנית ההתמחות לכירורגית פה ולסת במרכז הרפואי רמב”ם.

  • עבר תוכנית השתלמות “fellowship” בתחום ניתוחי בלוטות הרוק וכירורגיה אנדוסקופית זעירה של בלוטות הרוק והסיונסים “Minimaly invasive surgery” ושחזור מיקרו-כירורגי “Microneurosurgery” של העצב הלינגואלי – עצב התחושה בלשון” בהנחייתו של פרופ’ עודד נחליאלי שנחשב לאחד הרופאים המובילים בעולם בתחום.

    • חבר האיגוד הבינלאומי לכירורגית פה ולסת “International Association of Oral and Maxillofacial “Surgery

    • חבר האיגוד הישראלי לכירורגית פה ולסת

    • חבר ההסתדרות לרפו”ש בישראל – הר”ש

    • חבר ההסתדרות הרפואית בישראל – הר”י

ד''ר זאהר מרג'יה- מומחה טיפול שורש

ד''ר זאהר מרגיה

ד”ר זאהר מרג’י הוא מומחה באנדודונטיה (טיפולי שורש) מטעם המועצה המדעית של משרד הבריאות. בוגר תכנית ההתמחות באנדודונטיה בהדסה עין-כרם. חבר בהסתדרות רופאי השיניים בישראל, חבר באיגוד הישראלי לאנדודונטיה ובאיגוד האמריקאי לאנדודונטים.
ד”ר זאהר הוא גם מרצה להוראת סטודנטים בפקולטה לרפואת שיניים, הדסה עין-כרם

 

ד''ר יזיד חסן

ד”ר יזיד חסן הוא רופא כללי MD ,עוסק באסתטיקה רפואית, בוגר האונברסיטה לרפואה Gr.T.Popa יאש ברומניה, בעל ניסיון רב בטיפולים אסתטיים.
מנהל מרפאת “אופל” לאסתטיקת פנים- חיפה.
 

 

ד''ר עומר סעד

ד''ר עומר סעד

ד”ר עומר סעד  הוא רופא כללי MD ,עוסק באסתטיקה רפואית, בוגר האונברסיטה לרפואה  אובידיוס ברומניה, בעל ניסיון רב בטיפולים אסתטיים ברשת קליניקות לאסתטיקה ורפואה מתקדמת  MEDERA

ד''ר רהף סאלם

ד''ר רהף סאלם

ד”ר רהף D.M.D, הינה רופאת שיניים בוגרת אונ’ תל אביב, עובדת במרפאות שיניים במרכז וצפון הארץ.

העיסוק שלה הינו בתחומים שונים; רפואת שיניים זעירה פולשנית, משמרת, רפואת שיניים אסתטית ושיקום קל, ציפויים אסתטיים, ציופיי קומפוזיט וחרסינה, עקירות פשוטות, הלבנת שיניים ורפואת שיניים לילדים תחת סדציה נשאפת (גז צחוק).

ד”ר רהף פרסמה מאמרים בנושאים שונים שהתפרסמו בכתבי עת דנטאליים בינלאומיים, ומשתתפת בקבוצות מחקר בפקולטה לרפואת שיניים באוני’ תל אביב.
בנוסף, מקפידה להשתתף בהשתלמויות וכנסים בארץ ובחו”ל והינה חבר בהסתדרות לרפואת שיניים בישראל.
ד”ר סאלם נוקטת בקו טיפולי קפדני ופרפקטציוניסטי, מטרתה להעניק טיפול איכותי ומקצועי למטופל תוך כדי חווית טיפול מיוחדת.

מרח סולימאן

מרח סולימאן- קוסמטיקה רפואית

מירב סולימאן היא אחות מוסמכת בעלת ניסיון רב בתחום הקוסמטיקה הרפואית. היא בעלת תואר ראשון (BA) בסיעוד ממכללת עמק יזרעאל, ותואר שני (MBA) בניהול מערכות בריאות. בנוסף, למדה מירב קוסמטיקה במכללת נווה בחיפה.

הידע והניסיון הרב של מירב מאפשרים לה להציע ללקוחותיה טיפולים איכותיים ומקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. היא מתמחה במגוון רחב של טיפולים, ביניהם

  • פילינג כימי
  • טיפולי לייזר
  • טיפולי אנטי-אייג’ינג
  • טיפולי פיגמנטציה
  • טיפולי אקנה

מירב מאמינה בגישה אישית ומקצועית, תוך הקשבה לצרכים ולרצונות של כל לקוחה. היא מתמקדת בהשגת תוצאות טבעיות ומרשימות, תוך שמירה על בריאות עור הפנים.

Scroll to Top